בריכת הנופרים

קטע רחב בירקון אליו מוזרמים מי מעיין על ידי חברת מקורות, כדי לשמר את האתר. במקום גדלים משטחים גדולים של נופרים. בריכה גדולה בעלת נוף מרשים. הכניסה למים אסורה.הבריכה עצמה ענקית, אך רובה מכוסה בנופרים, שמשרים אוירה של טבע בתולי. המקום מוכר מאוד וקשה למצוא אותו ריק מאדם. הכניסה למים אסורה. דרכי הגעה: נוסעים על כביש מספר 5 ממחלף מורשה לכיוון מחלף קסם (מזרח) עד מחלף ירקון בו פונים דרומה, לכביש 40 לכיוון פתח תקווה.אחרי 2 ק"מ, מגיעים לצומת סגולה, פונים שמאלה. אחרי 500 מטר מגיעים לצומת גנים, פונים שמאלה לכביש 483, ונוסעים ישר כ2.5 ק"מ עד פנייה שמאלה לגן הלאומי אפק, שם מבצעים פניית פרסה לכיוון שממנו באנו, ואחרי 300 מטר פונים ימינה לשביל עפר טוב לכיוון מתקן של מקורות. ממשיכים בשביל כ600 מטר, עד שמבחינים מימין במתקן ובצינור גדול שמזרים מים לתעלה רחבה, שממנה זרומים המים לבריכה שנמצאת 100 מטר צפונה. מחנים את הרכב, ופונים ימינה בגשר קטן מעל התעלה, ופונים מיד שמאלה לאורך הצמחייה, והולכים עד הבריכה. קישור לאתר מרכז המבקרים של מקורות הנמצא בסמוך קורדינטות ברשת ישראל החדשה: 192782 / 668574, מפת סימון שבילים: לא ידוע, מוזמנים לעדכן.